Să pozezi la cafea sau lângă o floare – nu prea mai interesează pe nimeni să te vadă pe instagram în diferite ipostaze, care nu vorbesc despre nimic. Bineînțeles, depinde ce urmărește fiecare, dar e clar că dacă nu vrei să strângi doar inimioare, ci lead-uri și vânzări, cum zic cei de la Biz, care au organizat eventul, îți trebuie content. Iar contentul adevărat înseamnă să arăți ce știi să faci, – să transmiți mesaje cu impact, să fii autentic, să folosești deștept tool-urile social-media. Titlul și introducerea de mai sus sunt citate, practic, care mi-au atras atenția ieri în speech-ul Anei Morodan la Content Creators Conference.
Nu prea am urmărit-o eu până acum, dar e, cu siguranță, un personaj, care știe să pună punctul pe I(nstagram). Și în general, în online. Nu știu dacă eu voi updapta contentul meu pe instagram, pentru că nu am ajuns încă să privesc rețeaua asta ca mijloc de câștig, dar câteva lucruri mi-au dat de gândit. Las pentru cine e interesat aici:
“Are you standing out of the clutter of your fashionistas in your feed?” Asta înseamnă că trebuie să diferențiezi, să te remarci. “Îți faci o marcă personală puternică, arătând ce știi să faci, nu punând poze de-ale tale aleatorii. O marcă puternică va fi relevantă pe orice canal posibil.” Ana Morodan – Influencer & online entrepreneur.
“Un fotograf bun este acela care decriptează viața mai bine.” Nu mai e suficient să faci doar poze bune pentru că mulți ne permitem telefoane care fac poze excelente. Trebuie să vizualizezi cumva în interiorul personajului, obiectului, peisajului pozat -ca să transmiți o stare, o emoție Alex Gâlmeanu – Fotograf.
“Mesajul – să aibă content nativ, call to action, să fie targetat” – Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive.
“Folosește cele trei tool-uri esențiale pentru contentul tau – 30 hashtags, 20 tags, 1 geo” – Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive.
Instagram tip of the year poate că nu inventează apă caldă, dar concluzia generală dă de gândit. Nu interesează pe nimeni fake-arela (care se citește ușor) – Ana. Fii autentic și asta înseamnă #behuman – Laura.
Deci, dacă consideri ai ceva de spus, esti ancorat bine online și te interesează sa te vinzi deștept, e și păcat să nu folosești canalul ăsta ca pe un tool.
În poză, Ana pentru Eisberg.