Beciul Domnesc și Miorița lansează campania de comunicare “Simplu e perfect” și trei noi vinarsuri

Beciul Domnesc Compania și Miorița dau startul unei campanii de comunicare pentru a sublinia caracterul “desăvârșit” al vinarsul românesc, potrivit un comunicat al grupului: “Simplu e perfect” şi anunţă lansarea a trei noi vinarsuri: Miorița V.S, Miorița V.S.O.P, Miorița X.O.

Inspirată de balada cu același nume, gama de vinarsuri Miorița de la Beciul Domnesc s-a născut “pe-un picior de plai” în pitoreștii Subcarpați de Curbură,  un loc unic în țară unde se întâlnesc granițele dintre Muntenia, Ardeal și Moldova – “triplex confinium”. Miorița este familia de vinarsuri  asupra căreia timpul și-a pus cu eleganță amprenta.

“Vinarsurile Miorița te invită să descoperi chintesenţa spiritului românesc, reflectată în diversitatea aromatică şi forța unor produse a căror eleganță și rafinament sporesc odată cu trecerea timpului.

Într-o lume în care comunicarea brandurilor de alcool este tot mai frecventă, iar conceptul de mixologie câștigă tot mai multă atenție, putem concluziona că, de sine stătătoare, aceste băuturi nu mai sunt suficiente pentru a satisface un consumator din ce în ce mai pretențios. Și totuși Miorița, un vinars făurit cu măiestrie, oferă caldură si apropierea de perfecțiune prin simplitate și puritate. Este vinarsul care îți aduce relaxare, care îți completează ziua prin savoarea sa specială. Un singur ingredient e suficient… Și ca să te convingi, ai nevoie doar de <<o gură… de rai>>.”

Cele trei sortimente 

“Modernitatea aduce schimbare”, mai arată comunicatul citat, astfel că Miorița vine cu un ambalaj nou în coduri contemporane, cu linii drepte care evidențiază calitatea. În același timp, rămâne vinarsul care a trecut testul timpului. “Miorița înseamnă rafinament și bun gust, un vinars care își asumă calitatea și tradiția”.

Miorița V.S.  Esența simplității. Strălucitor, cu reflexe aurii de chihlimbar, îmbină armonios note de fructe confiate și caramel cu atingeri fine de vanilie. Maturat minimum 3 ani.

Miorița V.S.O.P. Farmecul simplității. Se prezintă olfactiv în nuanțe de chihlimbar și aramă, în armonie, iar în gust, notele de stafide se întâlnesc cu cele vaniliate și de scorțișoară. Maturat minimum 5 ani.

Miorița X.O. Rafinamentul simplității.  Notele de curmale și roșcove se întâlnesc cu  cu cele de ciocolată neagră și nuci coapte; postgust elegant, cu accente calde de cafea și vanilie. Maturat minimum 7 ani.

“Fiecare sortiment Miorița își spune propria poveste senzorială, transpusă în note subtile și arome îmbietoare, menite să îți ofere experiențe gustative inedite, care ajută să transformi o clipă din viață într-un moment memorabil (…) Este un vinars făurit cu măiestrie, care oferă, de la prima degustare, savoarea notelor sale delicate. Prin expresia pură și autentică, vinarsul Miorița nu are nevoie de altceva în plus pentru a oferi căldură și apropiere. Savurat simplu, dezvăluie întreaga sa complexitate rafinată, oferind de fiecare dată o experiență desăvârșită. Miorița este alegerea ce nu va fi niciodată <<out of style>>: Simplu e perfect.”

Beciul Domnesc Compania

Înființat în anul 1949, Beciul Domnesc este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România cu peste 1.400 ha în podgoriile Cotești, Odobești, Panciu și Huși. Mândria companiei este Monumentul Beciul Domnesc, ce datează din vremea lui Ştefan cel Mare și care găzduiește acum peste 100.000 de sticle de vin, monument inclus în patrimoniul cultural al României. Portofoliul companiei cuprinde produse din categoriile vin, vinars, băuturi spirtoase. Printre brandurile de vin se numără: Cuvée 49, Mirabilis Machina, Vinoteca, Comoara Pivniţei, Sceptrus, Rosé Verité, Beciul Domnesc, Grand Reserve Beciul Domnesc și Sigillum Moldaviae, iar portofoliul de vinarsuri cuprinde brandurile Mioriţa și Jad.

Leave a Reply

Your email address will not be published.