Nou deschis! Puiu’ Mamii vine cu mâncare de casă, simplă, dar gustoasă: pui rotisat, pilaf, supe, griș cu lapte și altele asemenea

club.unvinpezi.ro%20

Mama e Fabrica de Ospitalitate, care mai deține restaurantul bucureștean Red Angus Steakhouse, divizia de livrări Red Angus Delivery și cafeneaua RUA Espresso Bar, iar cel mai recent copil – Puiu’ Mamii este o rotiserie deschisă recent pe Calea Traian 248, care funcționează în regim de takeaway și livrare, urmând să fie deschisă și la interior, după ridicarea restricțiilor. O investiție în plină pandemie care mizează pe o mâncare prietenoasă  – i-aș zice – comfort food ce trimite și la gusturi din copilărie.

Iar stabilitatea, constanța și confortul, așadar, sunt noțiunile care definesc strategia noului restaurant, urcate pe lista priorităților consumatorilor, după cum spun proprietarii de aici, care au studiat atent piața în acest timp.

Ce mâncăm de la Puiu’ Mamii? Gusturi “ca acasă” – mâncare simplă, dar savuroasă; meniul e creat în jurul cărnii de pui de origine locală, de la fermieri români, marinată apoi în casă și preparată la rotisorul Dorégrill (acesta gătește uniform carnea și legumele, ce devin crocante pe exterior și fragede la interior și permite să și vezi preparatele în timp ce se gătesc, înainte de a fi consumate.) Pe lângă pui rotisat întreg sau jumătate, pulpă sau piept, cu garnituri precum cartofii rumeniți la rotisor, ce împrumută și ei din savoarea puiului și pilaful făcut în casă, mai putem comanda și supe calde, preparate zilnic în bucătăria proprie, griș cu lapte și clătite cu dulceață.

noriel.ro%20

Conceptul restaurantului a fost gândit împreună cu Next Root Management Systems, agenția de consultanță HoReCa implicată în proiect. “Primul pas, când am creionat Puiu’ Mamii, a fost să analizăm situația actuală, previziunile și să studiem comportamentele de consum și nevoile comunității noastre. Astfel, am înțeles că există o cerere majoră pentru stabilitate, constanță și confort – valori care au urcat pe lista priorităților consumatorilor. De aceea, am pus la punct un concept sigur, care să limiteze timpul de așteptare al oaspetelui în restaurant și să reducă interacțiunile, asigurând, în același timp, un nivel de calitate ridicat”, declară Dragoș Panait, fondator Next Root Management Systems. “Am optat pentru tehnici de gătire aparent simple, care scot în evidență aromele ingredientelor. Lucrăm doar cu materii prime de calitate, oneste și cu rețete apreciate atât de cei mici, cât și de cei mari, fiindcă ne dorim să recreăm gustul de acasă, ce ne amintește de mesele în familie și de clipele dragi”, spune Ionuț Ivan,

Restaurantul are propria divizie de livrări ce acoperă, în prezent, sectoarele 2 și 3 ale Bucureștiului. Ambalajele folosite la preparate sunt eficiente în captarea căldurii și a aromelor, ceea ce le oferă clienților opțiunea de a trăi experiența de restaurant oriunde l-ar consuma.

 

PuiuMamii – o investiție de 40.000 de euro, în pandemie

Restaurantul Puiu’ Mamii a presupus o investiție de 40.000 de euro, alocată amenajării și echipării bucătăriei. Piesa de rezistență este rotisorul Dorégrill, importat din Franța, special pentru acest proiect și personalizat în culorile brandului. “Dorégrill este un producător specializat în cuptoare de rotiserie, o afacere de familie, cu aproape 60 de ani de experiență. Am interacționat prima dată cu produsele lor la începutul acestui an, în cadrul unui târg internațional, desfășurat la Dusseldorf, în Germania. Ne bucurăm că am ales o companie cu expertiză, care inovează constant și care, la fel ca noi, își păstrează abordarea orientată către client”, explică Ionuț Ivan.
top-shop.ro%20

 

Pentru început, reprezentanții Fabrica Ospitalității vizează aproximativ 70 de clienți/zi și un bon mediu de 37 de lei/persoană. Aceștia urmăresc activarea comunității din proximitate și a clienților din sectoarele 2 și 3, unde restaurantul oferă servicii de livrare.

Obiectivul companiei, până la sfârșitul anului, este să crească gradul de recunoaștere al conceptului și să câștige cotă de piață pe zona de livrări, extrem de solicitată, în această perioadă. “Anul acesta este unul de reconfigurare, în care nu putem vorbi despre obiective financiare, dar, pentru 2021, în contextul în care restricțiile ar putea fi reduse, iar consumul ar intra într-o linie ascendentă, constantă, preconizăm că Puiu’ Mamii va reprezenta 35-40% din cifra de afaceri a companiei Fabrica Ospitalității”, coinchide Ionuț Ivan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.