Hard Rock Cafe se alătură campaniei „România are sânge de rocker” și răsplătește donatorii de sânge

1.054 de oameni au descărcat aplicația care facilitează donarea de sânge – Donorium – în primele patru zile ale campaniei „România are sânge de rocker”. Morning Glory a ajuns, astfel, contul #1 pe Donorium;
Hard Rock Café a decis să se alăture campaniei „România are sânge de rocker” – oferind reduceri de 15%, până la sfârșitul anului, tuturor celor care donează sânge anul acesta, în baza carnetului de donator.
În contextul unei nevoi acute de sânge, „Morning Glory cu Răzvan Exarhu”, matinalul ROCK FM, a inițiat, săptămâna trecută, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, o campanie națională de conștientizare și educare a populației, menită să crească numărul donatorilor de sânge și să arate că „România are sânge de rocker”.
Timp de o lună, 5 dintre cele mai cunoscute formații rock din România – Vița de Vie, COMA, Byron, Trooper și Nightlosers – vor cânta cover-uri rock după cele mai cunoscute șlagăre românești. Primul cover lansat în cadrul campaniei „România are sânge de rocker” va fi interpretat de formația Trooper după melodia „Fotoliul din odaie” a Mirabelei Dauer, în data de 24 mai. Cover-urile interpretate de toate celelalte formații vor fi lansate pe măsură ce va crește numărul de descărcări ale aplicației Donorium. În total, campania își propune 10.000 de descărcări ale aplicației Donorium, care facilitează donarea de sânge.

Rezultate record după 4 zile de campanie

În primele 4 zile de campanie, descărcările aplicației Donorium au înregistrat un număr record. În total, 1.054 de oameni noi au descărcat aplicația care facilitează donarea de sânge, contul Morning Glory ajungând astfel pe prima poziție în clasamentul Donorium.
Oricine dorește să se alăture campaniei „România are sânge de rocker” o poate face astfel:
1. Descarcă aplicația www.donorium.ro/descarca;
2. Introdu invite code-ul morning#glory (cu litere mici);
3. Programează-te, donează sânge și salvează 2 vieți.
Cu ajutorul aplicației Donorium, oamenii se pot programa pentru a dona, pot afla informații utile și sunt notificați ori de câte ori centrele de transfuzii din țară au nevoie de o grupă de sânge specifică. Până în acest moment, 5 centre de transfuzie sanguină din țară sunt partenere în proiect, iar inițiatorii își propun ca până în 2025 să se extindă în toată țara. În doar 5 luni, peste 10.000 de donatori au intrat în comunitatea Donorium și folosesc aplicația.

Hard Rock Cafe are sânge de rocker

Hard Rock Cafe a decis să se alăture campaniei „România are sânge de rocker”, oferind discounturi de 15% la mâncare și băuturi, până la finalul anului, în baza carnetului de donator.
Sprijinul pentru această campanie a venit ca un pas firesc, din mai multe motive. Mai întâi, pentru că la rândul nostru credem cu tărie că e nevoie să se facă cunoscută și înțeleasă nevoia de a dona sânge. Apoi, pentru că de Rock FM ne leagă o lungă și frumoasă prietenie și suntem onorați să răspundem “prezent” și la acest apel”, a declarat Marius Băban, directorul general al restaurantului.

România, pe ultimele locuri în Europa la donarea de sânge

România se plasează pe ultimele locuri la numărul de donatori de sânge în Europa: doar 1.7% dintre români donează sânge, de aproape 10 ori mai puțin decât danezii, de 9 ori mai puțin decât britanicii și de 7 ori mai puțin decât olandezii. 1 din 10 pacienți din spitalele din România are nevoie de sânge, însă multe intervenții chirurgicale ajung să fie amânate din cauza deficitului de sânge.
România se plasează pe ultimele locuri în Europa la numărul donatorilor: doar 1.7% dintre români donează, în comparație cu 10% – danezi, 9% – britanici și 8% – olandezi. În primul trimestru al anului 2019, la Centrul de Transfuzie Sanguină București, s-au înregistrat cu peste 1.100 mai puțini donatori decât în aceeași perioadă din 2018, iar nevoia de sânge actuală este dublă față de cât se recoltează în mod normal.
Clipul campaniei, AICI

Leave a Reply

Your email address will not be published.